Mot gymmet

Solen skiner och bilen sa att det var 25 grader ute när vi körde! Okej dra bort några grader så är det mer trovärdigt men varmt är det i solen, den saken är säker.

Förmiddagen spenderade jag i sängen, haha sov till 10 :p Ooopsie! Sen var jag iaf effektiv och skrev en opponering på en annan grupps inlämning i omvärldsanalyskursen..tycker alltid jag är taskig när jag skriver opponeringar först men sen när jag läser är det inte så taskigt och framförallt är det väldigt konstruktiv med många förslag så de ska nog bli bra.

Vi kom precis hem från en tur förbi Bygg Max och Bauhaus där vi kollade på saker då vi ska sänka taket i hallen – kommer bli så fint! Så vi jämförde priser och saker. Sen hämtade jag upp mitt paket från Kicks med massa saker från MAC 🙂 Yay! En msf, två blush, en concealer och ett läppstift. Tog bilder så ni får se sen..

Men nu ska jag till Friskis och ett pass Skivstång/Kondition, ny kombo men de ska nog vara kul..skivstång älskar jag ju. Ska ta med handduk den här gången också, shit så jag svettas :p Update: Eller INTE idiot som jag är missade jag att det började 15 och inte 16 som jag läste – nu är jag ledsen 😦 😦

TGIF

Tyck till!

