Snart smäller det..

Om 1 timma och 42 minuter SMÄLLER det!!!! För er som inte automatiskt vet vad jag pratar om så menar jag Apples presskonferens gällande iPhone!!!! Wihooo!!!

Spänningen stiger och jag är så exalterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag hoppas på en ny iPhone med STÖRRE skärm först och främst, det är de jag har mest emot iPhone idag. Sen får den gärna vara lättare också..

Håller tummarna att dom kommer ut med något snyggt och att den kommer ut på marknaden snabbt som bara den!

19.00 smäller det! Men innan dess ska jag baka muffins till svärmor som hon ska bjuda sina dagisbarn på imorgon, hon är söt hon!

En av många förslag för hur ”5-an” kan tänkas se ut and I like it!

2 thoughts on “Snart smäller det..

    1. Haha jo jag är väl rätt söt jag också då 🙂 Dock blev dom inte supersnygga, uscha för bullformar – muffinsformar ska det vara. Men barnen tycker nog om dom ändå 🙂

Tyck till!

