Drömmer om semester

Ohhhh jag vill få jobb..gärna med start i början av November!!! Då skulle jag slänga mig över datorn och boka en resa till solen. Ska erkänna att jag är nära på att boka en resa ändå..även fast jag inte har jobb :p Hihi crazy!

Men jag behöver sol, känner mig helt tom på energi och ork just nu!!

Skulle utan problem kunna åka tillbaka till Egypten och Grand Resort, ska erkänna att det är för dom har den bästa poolen evvvveeerr och det är garanterat sol..och billigt! 🙂

Tyck till!

