Svettig och glad

God lördag på er söta människor!!
Jag har precis kommit hem från ett svettigt pass på friskis, körde medeljympa och höll på att dö..inte pga alla hopp utan pga träningsvärken! OMG mina beeeennnnnnnn!!!!! Haha känns att man lever! Och jag var kaxig igår när ledare frågade om jag hade träningsvärk från onsdagen pass..”Näääääädå inte jag inte – nu kör vi” HAHA! Där fick jag!

Imorgon blir det nog ett pass spinning..eller vänta då använder man ju bara ben typ..ajaj! Vi får se men det blir ett pass iaf, uscha har latat mig denna vecka och kommer få ihop 4 pass. Dåligt Johanna!!

Richard är hur som iväg och fixar nått på studentpuben idag under dagen, trodde han skulle vara hemma runt 18-tiden. Så jag ska passa på att lata mig :p Nja inte direkt dårå.

Har suttit och gjort ett schema för mina skoluppgifter som ska in vilket känns skönt då jag kände mig lite förvirrad. Nu är jag på banan igen! Sen ska jag tvätta och måla ett fönster..dom ser för jäkliga ut i lägenheten..köksfönstrets tur idag. Sedan får vi se vad det bli!
Kram på er

4 thoughts on “Svettig och glad

  1. Vad härligt det är att läsa om träningsvärk, även om den inte alltid är så kul 😉
    Man återupplever alla sina pass på friskis lixom 😉
    Får banne migh ta o se till att komma iväg nån gång denna vecka och skaffa lite egen värk 😀

    1. Som en gammal ledare beskrev mig ”Johanna är duktig på att verka upptagen”..haha! Men det var fullt upp, köksfönstret uppskattade uppfräschningen!
      Gillar din positiva attityd! 🙂 Det kommer ska du se!

Tyck till!

