Vit iLur

Tror allt att det blir en iPhone 4S när den släpps i slutet av Oktober, min Samsung Galaxy S är klart och tydligt döende..apparna dör och jag är allmänt trött på den!

Hade ju hoppats att nya iPhonen skulle få större skärm men så blev ju inte fallet..men oh well det fungerar väl ändå! Det bästa är ju att den är så smidig och fungerar med alla andra appelsaker vi har i detta hushåll..älskar att den synkroniserar med kalendern samt att den gör backup. Samsungen fungerar ju inte ens med MAC vilket är så jävla sjukt..big big minus till Samsung!

iPhone Love..

2 thoughts on “Vit iLur

  1. Jag hade en vit iPhone 3 men efter att ha fått den utbytt 3 ggr och den fortfarande dog slog jag mig blodig med telia och fick till slut reklamera den. MEN I love it anyways 🙂 Dock är dom såååå tunga :p

Tyck till!

