Skor till behövande

Majoriteten av mina skor är flats, det är det enda jag går i och jag har mååånga olika! Dock är majoriteten från Primark som shoppats under flertalet londonresor..oh I love London!

Nu är det dock höst och flats fungerar inte riktigt..man typ sådär fryser fossingarna av sig. Förra året hade jag ett par stövlar jag använde från november-april tror jag så dom är lite slitna men I love dom. Dock behöver man ju ha fler än ett par skor, så imorgon blir det en tur till MODE på Hansa för att leta höstskor.

Har inte tyckt om boots-looken men känns ändå som det är rätt behagligt så tänkte kolla på dessa från Skopunkten. Billiga och tydligen ska dom vara sköna också – 349:- styck.

One thought on “Skor till behövande

  1. Funderar på samma, de ser onekligen sköna ut!
    Fast jag behöver snygga stövlar,men de har jag till fint 1 gg/år typ, så ganska onödigt köp förvisso 😉

Tyck till!

