Spara eller släng?

I detta nu sitter älsklingen och går igenom lilla rummet, aka sminkrummet där vi förvarar de mesta av våra saker. Det blir ju en hel del skit så nu sitter älsklingen och går igenom allt hans skit, verktyg och bland annat även städskåpet. Jag ÄLSKAR att slänga saker – det är så skönt att rensa bland allt man äger och göra sig av med det man inte använder.

Jag tänkte gå igenom mina lådor sen också, varför ha 50 block liggande liksom? Eller en massa strunt..nej nu ska soppsäckarna fyllas!

Sen ska jag sätta mig och läsa lite i mina böcker, har hemtenta i början av november och då måste jag läst 1,5 böcker så har 300 sidor framför mig eller nått..blä! Ska fixa hemma först bara annars kan jag inte fokusera :p Kommer lite hantverkare vid 14.30 också som ska fixa med balkongen..vi ska nämligen få nya och större balkonger.

Nu ropar älsklingen…got to go!

Tyck till!

