Skivstång

Vid 12 börjar skivstångspasset jag ska gå på..jippie! Man blir helt död av det passet och det är så underbart skönt, jag har officiellt blivit beroende av detta passet. Har provat andra ledare men nej Magnus är absolut bäst, så engagerad och motiverande.

Snart är det alltså dags igen!

Efter träningen ska jag cykla hem och duscha innan vi ska ut på skoshopping. Läääängtar och hoppas att jag hittar några par bra skor, siktet är inställt på Skopunkten. Det finns ju inget bättre än ”Ta tre betala för två” – skor skor skor, shopping shopping shopping!!!!

Nu ska vi dock fixa min cykel, måste höja styret och sadeln..känns som jag sitter under marken och cyklar :p

One thought on “Skivstång

Tyck till!

