Höstnaglar och skor

Igår när vi var ute och shoppade skor hade Lindex ett erbjudande på nagellack från Mavala, 2 för 74:- tror jag det var. Så jag passade på att köpa hem några höstfärger 🙂 Just nu har jag på mig den första från vänster som är lite grån/brun, en färg jag velat prova länge!

Skorna är jag också hur nöjd som helst med, så snygga! Lovvve them! Förra året tyckte jag det var skitfult, haha jag är allt lite efter.

Fina va!?

image

image
Dom snygga skorna, stod 399:- i skon men i kassan stod det 349:- tack tack!!

Tyck till!

