Egokväll

Det är rätt mysigt att vara hemma själv..men bara fram till klockan 23 sen tycker jag allt blir läskigt! Jo jag är en mes..I know!

Har spenderat kvällen med att kolla på Youtube, mina favoriter just nu är Kate+8 samt alla mina beauty/fashion/makeup-videos såklart. Jag är officiellt YT-beroende, rehab någon? Lagade mumsig middag också, stekt lax med kokt sparris vilket var craaaaaazy gott. Jag skulle kunna äta lax var eviga dag utan några problem. Men imorgon blir det nog kött, är sugen på kött och bea – var länge sedan!

Någon timma sedan fick jag också ett ryck, beslöt mig för att skrivaren SKA banne mig fungera så tog tag i det hela och vips så fungerade den, den är inte super men den fungerar och skriver ut färg också 🙂 Så har skrivit ut några av mina inspirationsbilder till bröllopet och ska fixa med min folder/pärm/mapp imorgon.

Morgondagens schema är rätt lungt. Ska sätta mig och forska fram MASSA information till en trendanalys som ska in på onsdag, sen blir det nog ett pass på Friskis vid 12..annars kan det bli så att jag tar en promenad in till stan för att sola. Nej blir nog sola, lite shopping, sen friskis innan jag cyklar hemåt – en bra plan! Jag planerar alltid på kvällen vad som händer under kommande dag, jag älskar att organisera!!!!!

Natti natti

Tyck till!

