Seg helg

I helgen har jag gjort ALLT annat än att plugga/forska..känner mig helt värdelös!! På onsdag ska jag lämna in den andra inlämningsuppgiften, en otroligt diffus uppgift ska tilläggas och jag har ingen större koll på vad jag förväntas göra. Förra inlämningsuppgiften fick 9 av 12 grupper komplettera (som det ser ut just nu..fler kanske kommer in) så är inte bara jag som är lost!

Alltså ska jag låsa in mig i köket måndag-onsdag och skriva-skriva-skriva så jag kan lämna in uppgiften 16.00 på onsdag. Uscha jag får ångest! Har ifs skrivit ner massa idéer men jag får inte ihop 4-6 sidor av dom. Äscha jag gör det bästa av situationen och kämpar på, är inte så svårt egentligen. Sedan har jag två veckor på mig att läsa ut kurslitteraturen innan tentan 3-4 november – efter det behöver jag semester!

Efter onsdag åker jag upp till pappa och birgitta, ska hjälpa till i honungsproduktionen..mysigt att vara på landet. Blir där tills jag ska prova bröllopsklänningar den 27e för att efter det åka vidare till sötaste Annica i Halmstad för party party och prova fler bröllopsklänningar. Fullt upp alltså 🙂

Hoppas er helg varit bra 🙂

3 thoughts on “Seg helg

  1. Hejjar på dig!!
    Det fixar du!

    sv. japp jag har testat clips.. gillar det inte, dår det lätt lossnar, oroar mig varje gång ja går ut att nån ska rycka i håret eller nåt sånt 😉
    bättre när det sitter stenhårt fast 😉

    kram

Tyck till!

