Ont i magen

Åh jag har damp just nu och är så himlans trött på mig själv och hela världen…blir ju inte bättre av denna jäkla byggarbetsplats som jag bor i – DAAAAMMMPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!

Haha okej det är inte så farligt men jag känner mig bara så orklös, herregud jag har gått in i en höstdepression och vill bara fly landet. MEN så går det inte till utan jag har inlämning imorgon, en inlämning som ger mig så ont i magen att jag vill sticka huvudet i sanden och försvinna. Det gör inte ont-ont men är som en stor stressklump som sitter i magen.

Nu ska jag äta lite lunch och hoppas jag blir proppfull av energi så jag kan skriva arbetet i rekordfart. Go team go!

Tyck till!

