Mot Kalmar

Egentligen skulle jag vara påväg mot Halmstad just nu men jag är slut i såväl kroppen som knoppen så blidde en resa hem till Kalmar istället!

Nu sittter jag på tåget mot Norrköping, sen har jag byte till Linköping och sist kustpilen mot Kalmar!

Igår shoppade jag min bröllopsklänning samt slöja vilket känns så crazy! Klänningen är otrooligt vacker och kändes så naturlig på – sen med slöjan blev det bara kärlek 🙂 Den hänger kvar hos Lilly i deras lager tills jag kan hämta den..hihi!

När jag kommer till Kalmar ska jag på iPhonejakt..lär väl inte finnas någon kvar men man vet ju aldrig 🙂

Tyck till!

