Bokmal

Solen är på väg ner, himlen är otroligt vacker och jag sitter inne och ugglar – bläääää!!! Men är inte riktigt på topp och då får man stanna inne! Så sugen på att gå ut och ta en promenad men har verkligen inte tid med det..måste läsa ytterligare 100 sidor idag. Har nämligen hemtenta torsdag-fredag och då ska jag ha läst ut två böcker..

Älsklingen är iväg och jobbar så jag är ensam fram till 22-tiden någongång. Perfekt för jag har seriösa koncentrationssvårigheter när jag ska börja läsa, när jag väl kommit igång är det ok dock. Så jag passar på att läsa.

Är på sidan 81 nu..ska vara på 179 innan kvällen är över! Tror ni att det fungerar? Haha vi får väl se hur det blir!

Tyck till!

