iPhone 4s

Har suttit och funderat på att beställa en iPhone sedan Telia släppte förhandsbokningen förra lördagen, men de blidde aldrig av eftersom dom inte hade skrivit ut något leveransdatum. Ville inte beställa en och så tar det 2 veckor att få den..no sir not for me!

Så igår när jag skuttat av tåget från Stockholm gick/släpande jag mig till Teliabutiken i Kalmar för att optimistisk som jag är kolla om dom hade några telefoner kvar. I mitt huvud fanns inte en enda del som faktiskt trodde dom skulle ha några modeller kvar.

Förstå chocken när människan i butiken sa att dom hade alla modeller inne. Inte många kvar men de fanns – i såväl vitt som svart! Hum! Dom hade ingen vit uppe som man kunde kolla på och jag ville inte köpa en utan att faktiskt ha sett den i verkligheten – så det blidde en svart 16 gb vilket räcker gott och väl för lilla mig 🙂 Jag blev riktigt ställd och såg nog ut som en fågelholk med beslutsångest..haha.

Så nu är jag med iPhone igen! Satt och laddade ner appar och grejor igår..haha jag älskar appar! Någon som kan tipsa om någon bra/kul app?

Säg hej till min nya bäbis!

Tyck till!

