Jag blir galen

Jag sitter i soffan och känner mest för att dra ut allt mitt hår och virka en matta av skiten eller nått – suck!!!!! Sitter med mina tidigare inlämningsuppgifter och försöker tolka läraren – herregud säger jag bara, jag är så trött på skolan! Jag vill ut och jobba istället för att sitta hemma och uggla..

Men det är bara att ta tag i det hela, är klar med den första uppgiften nu iaf vilket känns bra. Ska gå vidare till den andra inlämningen nu..ska bara tolka vad läraren är ute efter!

Håll tummarna för mig! 🙂

Tyck till!

