Hej ägg!

Säg hej till min frukost!!!

Det är dock inte bara det här ensamma lilla ägget..det ligger nämligen två till i min mage! 210 kcal till frukost för att vara exakt vilket känns bra..man är mätt länge 🙂

Mellis – apelsin 104 kcal
Lunch – måltidsbar 172 kcal
Mellis – banan 60 kcal
Middag – ca 400 kcal
Snacks – 200 kcal

Totalt 1146 kcal per dag vilket är perfekt för jag tänker ligga under 1200 kcal per dag 🙂

Tänkte också starta en utmaning till mig själv – om jag tränar minst 30 min per dag under kommande två veckorna får jag fixa naglarna! Oh jag vill ha fina naglar igen..läääääängtar!!
Pepp pepp pepp!!!

20111101-110736.jpg

3 thoughts on “Hej ägg!

Tyck till!

