Längtar till solen

Känns som vi bokade vår semester i precis rätt tid! Jag höll på att boka en resa så vi skulle åkt två veckor sedan men jag är glad att jag inte gjorde det..perfekt att åka efter tentan nu när man är död. Då hade man något som motiverade en lite extra också 🙂

Idag är en grymt bra dag..jag är totalt överlycklig över livet och GLAD jag är klar med tentan. Haha dock vore det ju inte överraskande om jag skulle misslyckas med tanken på hur petig läraren är, den värsta jag varit med – han kommer få veta det i utvärderingen!!!

Men iiiaaafff..vi hämtade upp min kartong med sommarkläder nyss så jag ska gå igenom allt nu och se vad jag ska ta med mig för något och vad som behövs tvättas. Blir nog mest tubklänningar som får följa med..köpte MASSA i thailand och de är så bekvämt. Funkar på dagen och på kvällen kan man ha dom med en cardigan.

/Jojo som strax kommer skutta runt i söta sommarklänningar och tro hon är i solen

Tyck till!

