Fina naglar

Oh så jag saknar att ha fina naglar, såå otroligt skönt att ha akrylnaglar för dom är tåliga och man slipper hålla på med dom själv! Mina naglar har varit värdelösa senaste månaderna, hej stress!! Dom har varit som små skivlingar och gått av när dom börjar bli lite längre.

Visst är det skönt med kortare naglar ibland, slippa engagera sig och bara vara. Men jag känner mig så naken – saknar mina snygga kvinnliga naglar! Fransk manikyr ska det vara – fungerar till allt och alltid.

Nu ska jag sitta med huvudet över böckerna och anteckna konstant/göra övningar – man kollar massa på naglarna vilket leder till att jag pillar sönder dom. Därför tänkte jag lyxa till det och lämna in mig själv ASAP och lägga akryl på mina egna naglar. Tippar klarar jag inte av och nu har jag den perfekta längden på naglarna. Kostar 300:- att göra en förstärkning med permanent fransk manikyr.

Ska till stan imorgon förmiddag och ska svänga förbi salongen och boka då också – Längtar 🙂

Tyck till!

