Fullt upp hele dagen

Dagarna går allllt för snabbt, det är omöjligt att hänga med känns det som :p Längtar efter att få sätta upp alla julsaker – en vecka till första advent! Vi ska köpa nya dekorationer vilket som ska shoppas i veckan och sen kommer dom flyga upp ur påsarna och till sina nya platser i hemmet. Hade gärna åkt och gått crazy i butikerna idag men jag hade inte kunnat motstå att ställa fram allt.

Men som tur är har jag andra saker som håller mig ockuperad hela dagen!
10 – plugga
12 – träning, jympa på Friskis
13.30 – plugga
16.30 – middag hos svärisarna

Som sagt fullt upp hela dagen, nu ska jag bara lyckas lämna datorn och sätta mig i köket för att plugga. Måste fixa kaffe och sen är det go time!

 

Tyck till!

