Trött och seg

Jag har varit så seg och trött idag, inte haft ork till något utan bara känt mig lost..haha usch vilket känsla egentligen.

Men jag har pluggat en del, suttit och gjort massa ”roliga” övningar så lite duktig har jag varit. Har också diskat och slängde in ett träningspass, en promenix på bandet och sedan armar. Hittat en ny killervideo med armövningarna från helvetet – jag SKA ha snygga armar i min brudklänning.

Måste passa på att tips om mitt nya favoritprogram: ”Extreme Makeover Weightloss” där man följer en kraaaftigt övervikt person under ett års tid där de får hjälp från en personlig tränare – underbara Chris. Riktigt häftigt program, går klockan 18.00 på Tv4 eller så finns dom på nätet via den HÄR länken.

2 thoughts on “Trött och seg

    1. Det är underbart! Chris är sååå motiverande och det är sjukt hur mycket folk går ner. Haha och man känner sig SÅÅÅÅ SMAL!
      Kolla via länken istället, då slipper du reklam och skit – funkar perfa 🙂

Tyck till!

