Dags att röra sig

Suttit och pluggat sedan 09 och nu ska jag strax iväg på ett skivstångspass på Friskis. Härligt att komma bort från böckerna lite och röra på sig, men uscha så jag fryser och jag är inte jättesugen på att hoppa på cykeln och cykla i den kalla luften ute :p

Men skönt att komma ut, känner mig så instängd med mina äckliga böcker. Älskar skivstång, måste dock lära mig att balansera träningen och inte gå 100% i uppvärmningen, hihi. Är supersugen på att se nya Twilightfilmen också men vill hinna se den näst sista innan så jag är med på noterna, får se om jag finner det ikväll så vi kan se den imorgon. Älsklingen jobbar hela helgen så kan bara imorgon – it shall happen!

Nej nu måste jag iväg 🙂

4 thoughts on “Dags att röra sig

  1. Vad skönt det lät med träning! Inte ofta jag känner så, men efter 3 dagar hemma med sjuka barn och själv fått baciller så skulle ett pass sitta fint just nu (även om inte så smart iom förkylning ;-)) Får ta mig i kragen och hitta en bra form till våren!

    Hoppas du är lika glad , eller än bättre gladare efter passet sen!

    1. Haha ja det är ett roligt pass så det är skönt, dock blir man ju sååå seg efteråt så att sätta sig och plugga efteråt är då inte det lättaste ska jag säga :p Försök hitta ett mål, något du kan se framför dig och kämpa för..just nu ser jag nyårsfest och en assnygg klänning framför mig 🙂 Håller motivationen uppe 🙂

Tyck till!

