Söta tillbehör

Jag tycker inte om att släpa runt på väska om man bara ska ut och göra några ärenden, därför har jag antingen med mig plånboken, som jag tryckt ner mobilen i..alternativt en liten wristlet där det såklart får plats lite mer saker. Köpte en wristlet i Egypten när jag och Katrin var där i April 2010 – den börjar bli sliten, var ju superbillig och ”fejk”.

Så nu behöver jag en ny, någon där mobil – kontokort – och läppglans får plats i princip.
Hittade några fina på Apples hemsida..och lite fler fina saker jag vill köpa till mobilen.

Michael Kors
Ted Baker

..i vitt..

2 thoughts on “Söta tillbehör

Tyck till!

