Nya sminkborstar?

För er som behöver nya sminkborstar ska ni passa på imorgon – Sigma Beauty har nämligen GRATIS frakt till Sverige!!! På detta sparar man ca 20 dollar, såklart beroende på hur mycket man beställer 😉

Jag älskar mina borstar och har Complete Kit, Synthetic Kabuki Kit samt några enskilda borstar. Det är fantastisk kvalité på varje borste, jag har haft mina i ett år nu och tvättat dom jag vet inte hur många gånger – och dom är fortfarande lika fina!

Kan rekommendera dom till alla – sminkar du dig med kicks eller H&M`s borstar? Har man rätt borstar går det otroligt mycket lättare att sminka sig och det ser galet mycket bättre ut.Köp nya från Sigma nu och spara MASSA pengar!

Du får rabatten genom att gå in via DENNA länk och anger BF2011 i kassan.
Observera att koden enbart gäller 9:00 till 17:00 Central Standard Time (CST – 7 timmar efter Sverige) fredagen den 25 november!

Utöver gratis frakt finns även rabatter på Travel Kit, Professional Kit – Löp och köp!!!!

Complete Kit – Gryyymt och alla borstar man behöver!!

Synthetic Kabuki Kit – perfekt till krämprodukter, puder m.m

Jag ska beställa ”Synthetic Precision Kit” som är nytt – perfa till concealer!

Tyck till!

