Duktig lite Johanna

Dom senaste dagarna har jag känt mig lat, jag har inte pluggat 9-17 utan mer 11-16 och det har inte gått snabbt. Det har inte blivit någon träning alls utan har bakat och ätit cheesecake, usch känner mig som en stor boll!
Men efter nyår – 2 januari blir det ändringar igen! Då blir det shakes och träning igen! Träningen kommer inte bli 5 dagar i veckan i början då jag måste fokusera på att klara kursen jag läser nu så jag får mina examina. Men 16 januari är tentan inlämnad och då är det helfart mot sommaren och bröllopet.

Men idag känner jag mig vääääldigt duktig!!! Har läst två kapitel och gjort massa övningar samt påbörjat ett tredje kapitel, jag har städat och plockat hemma, lagat mat och vikt en massa tvätt. Den enda som saknas är träningen och den tänker jag klara samtidigt som jag kollar på Kär och Galen..älsklingen ska iväg och jobba ett tag så då får jag lite ensamtid 😉

LETS DO THIS!!!!

One thought on “Duktig lite Johanna

  1. Visst är det drygt med dessa segdagar när man aldrig kommer till skott riktigt!
    Dessto härligare när det väl sätter fart 🙂
    Jag har en sådan nu,borde massa men unnar mig en halvtimma här efter jobbet 😉

    I januari hänger jag på, detta går bara inte när det rusar mot bikinidax. Fast skulle hellre kämpa mot brudklänning iofs 😎

    Kram!

Tyck till!

