Ny hårfärg

När jag var i stan tidigare för att köpa julklappar till småbröderna och lite bröllopsfix passade jag på att dyka in på några butiker.

Målet var att hitta en fin klänning att ha när vi ska fira svärfars födelsedag samt till nyårsfirande, det gick inte alls och var så i extas från annat att jag inte kunde koncentrera mig på kläder :p

Men gick förbi Kicks och ramlade över en hårfärg som var på rea. De var 30% på nästan alla hårfärger men denna var det 50% på så jag slog till. Kände att det var dags att jämna till färgen lite!

20111221-205617.jpg

Tyck till!

