Johanna vs. Skrivaren

Sitter och försöker skriva ut bilder till min bröllopsbok..kan ju sammanfatta att det skiter sig! Lyckades skriva ut en sida men den såg för jäääklig ut så inget som var acceptabelt. Sen skulle jag skriva ut lite övningar till skolan men nej du där tog det stopp. Den har lagt ner sin skrivarverksamhet och gått över till att vara diskotek för den blinkar och har sig för fullt.

Den är dum!!!!!!!!! Så nu kan jag inte uppdatera min lille bok och inte skriva ut mina skoluppgifter. Skolsakerna ska göras via datorn ändå men tycker det är trevligare att ha dem utskrivna.

Annars så är svärfar och älsklingen bosatta i lilla rummet där de just nu håller på att lägga golv. Kommer bli galet snyggt! Igår var vi och köpte mitt nya bord på IKEA, toalettbordet Malm som jag fick av tomten..han är bra söt den där tomten. Hoppas att dom blir klara under dagen så jag kan montera upp bordet ikväll när jag kommer hem från bröllopseventet.

Tyck till!

