Mys, fix och bak

Gårdagens bröllopsfika blev en riktig långfika, vi var tre som gick vidare och satte oss på Pipes och jag tog ett glas vin. Var riktigt trevligt, vi träffades vid fem och jag kom hem vid halv tolv så kan inte vara annat en ett bra omdöme. Hade ju inte ätit middag så jag tog mig ett ägg framför datorn och uppdaterade mig om vad som hänt på bloggar och forum innan det blev sängdags.

Imorse var jag liiite trött och hoppade upp strax efter nio..sen stormade svärfar in efter en kvart och männen påbörjade dagens sysslor. Nu har dom lagt golv, massa golvlister, lagt silikontjafs i alla små hål och sen satt igen glappet mellan garderoberna och taket i hallen. Riktigt fint är det nu här hemma. De som är kvar är att vi ska sätta upp tavlor i lilla rummet..funderar också på att köpa någon litenliten bäddsoffa att ha i lilla rummet också, är så tomt där inne nu nämligen.

Jag har läst under dagen men är ju inte så lätt att koncentrera sig när det fixas hemma så får ta mig i kragen och satta mig nu under kvällen istället. 1 kapitel på 23 sidor ska läsas innan bedtime.

Kram på er!

Tyck till!

