Confession

Jag har en hemlighet, en mörk sådan som jag brukar gömma undan och visar bara upp när jag ska på semester…

Det är så att jag älskar skvallertidningar!!! Se&Hör, Dam och Hänt Extra är favoriterna! Dam är underbar eftersom jag älskar allt som har med kungligheter och göra..och de andra fördriver tiden bättre än något annat.

Visst långt från allt är sant men rätt roligt att läsa strunt som avbrott från kalkyleringslitteratur.

Köpte två tidningar här om dagen, som sagt brukar det annars ske på Arlanda när jag ska ut och resa! Love it!!

20120102-125409.jpg

20120102-125439.jpg

2 thoughts on “Confession

Tyck till!

