Tripp till IKEA

Jag köpte ju mitt fina fina fina toalettbord förra veckan och jag är så nöjd, men saknar inredning till lådan så jag kan förvara saker där i utan att allt glider runt.

Därför ska vi ta en tur till IKEA och köpa två besticklådor á 15kr – ett kap som alltid på IKEA. Ska kolla efter lite annan inredning också då rummet är så naket just nu. Funderar på att köpa krockar och hänga upp lite väskor och annat skoj på väggarna. Vi får se hur det blir och om det finns något kul på ikea.

Annars är jag inne på dag två med pulver, blää så tråkigt det är med älskar att hoppa på vågen och se minus!!!! Svårt att låta bli vågen, det är ju den största motivatorn. Ska ta mina mått också, dom får bli uppdaterade en gång i månaden..händer inte så mycket på en vecka :p

Peppkram på er!!

Tyck till!

