Dagen 4

Imorse gick jag faktiskt upp vid 8.30 vilket inte hänt på några dagar, varit så gaaalet trött vilket jag brukar bli när jag går på pulver. Sen var min tanke att jag skulle sätta mig och plugga vid 9.00 men haha klockan blev 11 om jag ska vara ärlig..men jäääääklar va effektiv jag var under kommade timmarna. Håller nu på att repetera tjockisboken så idag läste jag fyra kapitel och gjorde tillhörande övningar, GÖTT!

Sedan latade jag till mig och kollade på Don´t tell the bride (som vanligt), satte mig några minuter och läste men kunde verkligen inte fokusera så gick tillbaka till tv´n och kollade bla på favoriten The Biggest Loser.

Ikväll är det som vanligt inget på tv så funderar på att kolla på ett avsnitt Revenge. Serien börjar nästa vecka men jag kollade igenom nästan 7 avsnitt på en dag förra gången älsklingen var iväg..när det nu var. Riktigt bra serie så kan rekommendera den starkt!!

Tyck till!

