Viktprogram

Bästa motivationen för att hålla mig på banan är alla viktprogram..att se hur grym man kan vara om man verkligen bestämmer sig och går in för viktminskningen 100%. Awesome!!!!

Kollar alltid på Biggest Loser klockan 18 på Kanal 5, just nu visar dom säsong 11. Go team purple! Igår dog kanalen så man fick bara se första 15 min typ…måste kolla vem som åkte ut 😦 Men SHIT vilken inspiration dom är – gaaaaaaleeeettt!!
Update: Den 11 januari börjar Biggest Loser Sverige

Mina favoritshower är:
Biggest Loser
Extreme Makeover: Weight loss edition

Olivia och Hannah
Hannah!
Olivia!

4 thoughts on “Viktprogram

  1. Ja de där två systrarna är verkligen grymma! 🙂 Har sett vartenda avsnitt den här säsongen. synd att jag såg bilden i inlägget över detta bara. Hade inte tänkt ta reda på vem som skulle vinna hela rasket. 😉 Ingen fara, nu är de ju bara fem kvar och jag var tämligen säker på att någon av de två skulle ta hem alltihopa, de är verkligen en inspiration.

    I kväll börjar väl den svenska versionen igen tror jag, med Olga som tränare. Ska bli grymt roligt att följa den också! 😀

    1. Haha jag VEEEET – idiot som jag är tänkte jag inte på vad de stod utan bara bilden..damp på mig själv!!!!!!!! Sorry 😦

      Nej vad roligt, den skulle man sökt till men dom söp bort alla anmälningar och hade det allmänt struligt! Jag ska nog gå en runda på bandet och kolla på programmet 🙂

Tyck till!

