Upp och ner

Det första jag gör på morgonen är att gå på toa och sen hoppa upp på vågen för att se dagens dom :p Tidigare mornar har vågen varit riktig snäll men idag visade den bara -0,3 kg men oh well varje gram räknas ju i slutänden – men ett kilo hade suttit bättre. På måndag ska jag rapportera vad jag väger, men måtten får ni inte förens 30 januari.

Testade igår och är i full ketos/max ketos..i don´t know..men ketos iaf så det är bra. Har fuskat lite får jag erkänna men som jag skrivit tidigare är min kropp rätt tålig och halkar inte ur ketos i första taget. Så nu dricker jag kaffe med lite lite lättmjölk i och igår åt jag en pizza bit. Åt en bit vid 14 och innan dess hade jag druckit en påse, men drack ingen efter de då a pizzabiten var stoooor och jag var inte hungrig så de fick kompensera.

Nu börjar jag bli hungrig – shake time!
ps. ja andedräkten är också på sin plats, blä..

Tyck till!

