Lite lätt hjärndöd

Min hjärna fungerar i 40 minuter sen behöver den pluggpaus, som majoriteten av världens befolkning alltså 😉 Har suttit och gjort produktkalkyleringar vilket gott superbra, nu går jag över till ABC och haha seriöst jag kan verkligen inte läsa. Jag kan detta, men inte för tillfället tydligen!

Ska ta en paus, blanda mig en shake och sedan sätta mig och försöka igen. Vill läsa ABC-kapitlet och sedan läsa en artikel som kommer vara med på tentan, någon om tidsdriven abc..booooring. Läääängtar tills jag gjort tentan, skickat in den via posten och njuter av LUGN. Ber till gud att detta ska gå bra…lördag 14 januari 08-16 håll tummarna för mig 😉

/Johanna den hjärndöde pluggisen

 

4 thoughts on “Lite lätt hjärndöd

  1. Ja det var mycket gott! 🙂 Går det bra med shakearna? Jag blir så imponerad! Jag har själv levt på shakes två perioder, en gång 4 veckor och en gång 3 veckor. Tror inte jag skulle palla det igen… Jag älskar mat för mycket! 😉 Måste bara lära mig äta rätt och lagom mängd…

    1. Det går framåt men usch det är ju så tråkigt, jag älskar också mat för mycket 🙂 Jo det är ju betydligt mycket bättre att lära sig äta och balansera med träning. Vi får se hur länge pulvret varar…inte särskilt länge känns det som :p

  2. sv. du kommer gilla dom. du gillar du CK. Slanka är myyyyycket godare i smakerna. Ingen eftersmak eller nånting. Liknar CK väldigt mycket fakt. Håller tummarna att du gillar dom 😉

    1. Hoppas det för nu börjar jag bli trött på Cambridges choklad, dock köpte jag för många Slanka så får bli lite kombinerat sen när jag ska köra Viktväktarna :p

Tyck till!

