Upp och ner – upp och ner

I början av veckan gick jag ner ett kilo om dagen, sen fuskade jag och gick upp 100 gram – helt okej för ett fusk. Idag gick jag ner 300 gram så bättre än ingenting..hello lingonvecka och dålig viktnedgång. Brukar inte spela in så mycket men blir lite segare nu tror jag.

Imorgon ska jag göra min officiella vägning och då får ni veta första veckans resultat. Jag är absolut inte missnöjd, vet att de går segare för andra pulvrare på BT så är glad för det lilla 😉 Förra rundan på pulver gick jag ner i genomsnitt mellan 3.5 kg och 4.1 kg – alltså antingen eller haha så vi får se vad vågen säger imorgon.

Drömmen vore -5kg så håller tummarna att jag får en bra siffra imorgon!

Hur går det för mina kära viktkämpar! Älskar att läsa allas bloggar, sjukt inspirerande och ni är så galet duktiga. Visst alla veckor går inte bra, men varje gram räknas.. 😉 Kram på er!

One thought on “Upp och ner – upp och ner

  1. Jag kör på full fräs imorgon, trots att jag ska bort på 60-års svirande, men det ska banne mig gå bra det med!
    Hoppas på att få skriva in nya siffror i stickan på fredag, och på en rolig träning till veckan 🙂

    Kram!

Tyck till!

