Pulver eller inte?

Började på 97,4 förra måndagen och målet 4 augusti är att väga runt 73 kg.
Alltså ska jag gå ner totalt 24,4kg – det är en hel del men totalt kommer jag gått ner 34 kg då eftersom jag vägde 107 i våras.

Vill så gärna att vikten ska flyyyyga av men varför kör jag då inte bara pulver i säg 8 veckor och sen är det klart? Det skulle jag aldrig klara – jag älskar mat och vill äta mat. 2 månader på ren kur skulle göra mig helt galen – men det är ju bara 8 veckor ändå!!!! Klarar ju inte ens 1 veckan wtf :p

Igår åt vi Subway (min favoritmat) sen bakade jag morotsmuffins..hum vet inte hur jag tänkte där! *Mums mums* Min tanke var att äta middag typ varannan dag och sedan äta pulver resten av tiden, på kombinerad ska man ju gå ner mellan 1-3kg som kvinna.
Tror ni man kan gå ner 3 kg om man äter middag då och då?

Låter som en dum plan men vill ner i vikt NU NU NU!!!!
..Självporträtt just nu..

One thought on “Pulver eller inte?

Tyck till!

