Träna rumpan av mig

Har inte blivit någon träning än, när jag kör ren kur brukar det som max bli en promenad. Nu håller jag på att plugga, visst jag kan hoppa på cykeln (haha nej juste den har fet punka) och åka till gymmet och rensa huvudet men nej jag säger till mig själv att de bara stör koncentrationen – hej bullshit.

Men på söndag smäller det! Vi ska få taken i köket och hallen målade då så då känns det passande att träna rumpan av mig..så jäkla motiverad av Biggest Loser.

Hannah – min absolut största inspiration just nu! Bruden är kiiick assss!!!

From måndag är jag arbetslös och har all tid i världen att träna, och träna ska jag göra VARJE dag på något sätt. 5-6 dagar i gymmet/på friskis och en dag vila men med promenad. Känner mig pepp och läääängtar till gymmet igen!

Biggest Loser är perfekt att kolla på om man behöver motivation, JAG kan också gå ner mina kilo och få en snygg kropp. -24 kg på 6 månader tar jag i ett nafs!!! Jävlar nu ska det bli åka av – firar med att gå på bandet ikväll när jag kollar på tv.

4 thoughts on “Träna rumpan av mig

Tyck till!

