Helt matt

Jag sitter i soffan och känner mig verkligen helt tom – jag har ingen ork i kroppen, orkar inte ens ställa mig upp tror jag..känner mig lite lätt koko. Igår var jag pepp men idag är jag bara tom..

Skulle behöva träna men orkar verkligen inte, skulle behöva plugga också men nej orkar inte det heller. Har tenta på lördag och några dagar innan tenta brukar jag känna mig lost men nu vettetusan vad som hänt. Är precis som någon öppnat kranen och tömt mig på energi – not so lyckat.

Dessutom har jag varit sååååå hungrig idag, herregud ingenting är mättande. Har inte tagit någon shake idag, oh well denna vecka kommer inte gå bra men orkar inte ens bry mig denna vecka. På måndag ska jag ta tag i träningen, kommer som minst vara hemma 3 veckor om det är så att jag får jobbet jag var på intervju för idag. Under dom veckorna kommer det bli hårdträning och koncentration på min kropp.

Well ska träna på söndag också tror jag, vi ska nämligen få taken i hallen och köket målat då och tänkte träna under tiden. Jippie! Sen är det ”bara” vardagsrummet och sovrummet kvar, gött…

Tyck till!

