Träningssug

Jag börjar längta efter gymmet, komma igång med träningen och köra hard core igen! Älskar känslan när gymkläderna börjar sitta bättre och man kan lägga på mer vikter – uuuunderbart 🙂

Nu tränar jag på Friskis och mitt kort gäller till i mitten av mars, men efter det funderar jag på att byta. Malkars här i Kalmar verkar superfint och maaasssaaa maskiner så man slipper vänta, men lär vara en grym prisskillnad..men i mars ska jag tusan ha jobb om jag så ska gå i hamnen! :p

Vi får se hur det blir..har lite svårt att se framför mig att lämna friskis, har ju gått där i 4,5år nu. Men man kan alltid kolla med Malkars, know your options 🙂

Malkars Västra

Malkars Västra

Tyck till!

