Inlämnat och klart

Idag var det den stoooora dagen som jag pluggat inför senaste månaderna, puh vilken huvudvärk jag haft när jag tänkt på denna tenta. Jobbigast är ju att jag aldrig träffat denna lärare eller sett några av hans tentor så man vet inte vad man kan vänta sig. Kursen i Kalmar har jag 70 tentor på, men denna var man i princip oförberedd inför :p

Men har varit rätt lugn i veckan ändå, inte alls likt mig men jag har nog maxat intaget av kunskap i ämnet och att trycka in lite mer är bara att förstöra för mig själv!

Tentan kom ut 08.00 och jag skickade in den 15.54, men heeela 6 minuter tillgodo. Blev lite panik på slutet då min hjärna låste sig och vägrade att greppa frågan, satt med den..släppte den..gick tillbaka och drog ut håret! Men jag är iaf nöjd med det jag gjort, får resultat inom 4 veckor så oh well. Hoppas att jag blir godkänd 🙂

Tyck till!

