The final countdown

Idag skrev jag förhoppningsvis min sista tenta EVER!! Jäkligt sjukt att tänka så, har ju bara pluggat på universitetsnivå i sådär 4,5 år..och blivit en sådär 300.000 kr fattigare på köpet – men vad gör det om hundra år? Jag har en kurs kvar att slutföra, det jag ska göra är att skriva en bokrecension på 4 böcker och en rapport..eller två beroende på vilket betyg jag vill ha. Tur att man har något att göra så man inte blir gammal och grå!

Annars kommer jag flytta in i gymmet är tanken! Nu jäklar ska det hända grejer vill jag lova – time for some work out action. Har 29 veckor på mig att få mig själv i toppshape inför bröllopet och jäklar här ska det hända grejer..

Målet är att gå ner 3 klädstorlekar, ca 20 kg och få en massa muskler på köpet. Kommer köra Viktväktarna med start under nästa vecka (väntar bara på min internetkod) och träna i gymmet + pass. Räknar med att röra på mig alla dagar i veckan, varav minst 5 dagar ska vara hårda pass med gruppträning eller på gymmet. Får ju inte glömma bort att vila men en promenad kan man gå på iaf 🙂

Jag är pepp och detta kommer gå skita braaaaaa..

One thought on “The final countdown

Tyck till!

