Major träningsverk

Igår körde jag årets första träningspass och det känns idag ska jag säga!!! Älskar känslan av träningsverk, den gör bara livet lite jobbigare ett tag :p

Körde 20 minuter uppvärmning med 10 min i snabb takt på löpbandet, 5 min på crosstrainen och sen 5 min rodd. Sen flyttade jag över till gymmet! Hade ett träningsprogram från förra gången då jag fick instruktion men gillade de inte riktigt så kombinerade några av mina senaste istället, tada jag är min egen PT :p

Dom har byggt om gymdelen på Friskis sen jag gymmade senast..haha typ ett år sedan! *pinsamt* Men hittade ett litet gömställe så kan köra mina armövningar med hantlar samt träna magen på boll utan att hela världen ser..tycker inte om att vara där det är öppet och bli utstirrad. Ska nog boka in en ny gyminstruktion och be att få passet uppdelat i två delar – ett pass för överkropp och ett pass för underkropp, så man kan köra varannan dag 🙂

Idag ska jag gå till Malkars och se hur dom har det där, var inne på att byta men blir nog inte så..jag är en Friskismänniska. Sen ska jag låna böcker på skolbiblioteket så jag kan göra klart min sista universitetskurs, skriva in mig hos Arbetsförmedlingen och sist men inte minst köra ett pass på gymmet. Det hela avslutas med en promenad hem.

Mitt nya liv is here! Förhoppningsvis får jag mitt paket från Viktväktarna också, hoppas hoppas hoppas posten varit snälla så de kommer fram idag.

Vad ska ni göra idag?

Tyck till!

