Träningsfreak

Blidde en tur till gymmet idag också, hell yeah – känner mig så jäkla duktig!!
Vill verkligen få ordning på såväl kost som träning och jag är on a roll i både just nu, sexy summer 2012 here I come 🙂

Så vad har jag gjort idag?

Hade ett helt gäng ärenden att uträtta och fick klart nästan allt. Besökte Arbetsförmedlingen och skrev in mig, satt i en jäkla timma för att prata med någon i 10 minuter, sjukt men måste göras. Ska tillbaka på onsdag för någon information men min rådgivare (eller vad han nu är) hade inte tid fören om EN MÅNAD – tack för den.

Har hämtat böcker på biblioteket också och sist men inte minst TRÄÄÄÄNAT! Körde bara kondtition idag, 30 minuter löpband och 30 minuter cykling. Stolt stolt stolt! När jag kom hem hade mitt välkomstpaket från VV kommit så ut i snö/regn/haglet igen för att hämta paketet med information och lite provprodukter.

Kvällens göromål är att klara ett test i min distanskurs Storytelling och sen söka jobb, har två som jag ska söka..eventuellt tre! Så då har jag något att göra medans älsklingen jobbar 🙂

20120116-180003.jpg

3 thoughts on “Träningsfreak

  1. Ha,ha,skrattar åt mig själv som letade kommentarsfältet i 2 min innan jag fattade, ja så kan det va 🙂

    Vad kul med vv, det ska bli skoj att höra om! Har du skrivit in dig eller fått något erbjudande eller vad`Fattade inte galoppen riktigt!?

    Duktiga du med träningen oxå, hejja,hejja,hejja!

    1. Haha jag är lika förvirrande jag..tycker texten är superliten så blir att hitta nytt tema!

      Fick erbjudande att prova vv gratis i 6 månader, passade perfekt och känns som en mer vettig viktnedgång än äckligt pulver :p Ska bli superkul och vi får väl se hur det går..

      Ja det är roligt att vara igång igen, herregud lat i 1,5 månad..inte bra. Men nu blir det ös, har man inget jobb så får man träna 🙂

Tyck till!

