En lugnets dag

Ibland behöver man bara njuta av lugnet..och det är precis det jag har gjort idag. Vaknade av mig själv vid halv nio men låg kvar och uppdaterade mig om omvärlden, ni vet kolla mailen, facebook, youtube och twitter.

När kaffedoften kom seglandes in i sovrummet skuttade jag upp och flyttade mig till soffan. Resten av förmiddagen bestod av kolla lite på tv..planera mat och bara vara ledig. Skulle fixat med distanskursen men hey I will do it tomorrow..or the day after that :p

Den stora aktiviteten idag var att åka och veckohandla samt ta en power walk på bandet här hemma samtidigt som jag kollade på The Real Housewifes of Beverly Hills..hade helt missat att det kommit ut en hel ny säsong (är på avsnitt 3 nu). Så lite duktig har jag varit och tjänat in 8 aktivitetspoäng..better then nothing at all.

Imorgon ska jag till ams på möte vid 09.30 – puh! Hade bokat in mig på ett lunchpass 12-13 på friskis men ams-mötet tar nog en timma max så tränar nog direkt efter det istället. Sen ska vi på bio imorgonkväll, förhandsvisning av ”En gång i Phuket” som Ving arrangerar – suuuuuperkul men fatta vad man kommer längta till Thailand efter den filmen.

Nu ska jag fortsätta med mitt trhwobw´a – get it?

Morgondagens film!

Tyck till!

