Morning sunshine

Godmorgon solstrålar!

Vädret är otroligt grått och tråkigt men vad gör det när jag sitter i soffan med en kopp kaffe. Livet är bra härligt! Visst jag har inget jobb men än så länge är det okej, lite tufft med pengar såklart men det är bara en tidsfråga innan jag hittar ett jobb. Sökte ett jobb igår men den arbetsgivaren la ut två jobb så funderar på att söka båda tjänsterna..men det kanske är konstigt? Vi får se 🙂

Idag ska jag fortsätta med distanskursen, vill bli klar med den asap ifall jag får jobb. Vill ju inte ha min distanskurs hängande över mig då 🙂 Annars bjuder dagen på träning, ska nog gå på något pass för att variera lite – Jympa!

Tillbaka till kaffekoppen!

När jag vaknade i morse var jag mitt uppe i en Starbucks dröm..fick aldrig min latte 😦

Tyck till!

