Craving a bunny

Något som jag verkligen ”behöver” är ett resekit med borstar..
Då skulle jag slippa packa ner och mosa mina fina borstar..som är för stora för mina necessärer. Känns ju rätt onödigt när man betalat säg 500:- för en borste (jo jag vet att jag är en nörd!) 😉

Sigma har ett supergulligt set som heter Mrs. Bunny travel kit som består av veganborstar och kostar 59 dollar – 422:-. Dom ska vara riktigt grymma och kitet innehåller alla borstar man behöver för att få till en fin sminkning.

Dessa borstar följer med kitet:
Pencil E30, Tapered Blending E40, Eye Shading E55, Small Angle E65, Large Powder F30, Large Angled Contour F40, Foundation F60

Kitet kommer i en söt behållar också – hey craving!

4 thoughts on “Craving a bunny

  1. Nu läser jag en kurs i Storytelling men har en kandidat i marknadsföring och en magister i ledarskap! Ledarskap är ju alltid bra men marknadsföring är det värre med 🙂 Man vet aldrig vad som händer i framtiden 🙂

  2. Tack vad snäll du är! 🙂 Ja fina naglar har blivit lite av ett beroende för mig nu… Men jag unnar mig det. Har inget annat dyrt intresse som kostar en massa pengar så 300 kr i månaden tycker jag det är värt 🙂 Vad gör du nu då? Bara söker jobb eller pluggar du något?

    1. Ja visst blir man beroende, skönt att slippa fixa själv 🙂 300:- är det lätt värt det håller jag med om.
      Jag läser en kurs på distans men inte så mycket att göra i den så söker mest jobb, inte det lättaste när man bor i en liten stad. Bara ge upp att få jobba det man pluggat med vilket är tråkigt 🙂 Men sålänge jag får jobb så!

Tyck till!

