Ett elakt knä

God förmiddag på er!

Vaknad i morse och hade ont i mitt högra knä..varför ska jag alltid göra illa mig? Tog en sen promenad igår kväll på bandet så kanske överansträngde mig :p Men den gör bara ont när jag böjer de åt sidan så får undvika det helt enkelt 🙂

Ska på spinning vid 12, förr älskade jag spinning men nu är det bara pain in the ass. Men är grym träning så därför tvingar jag mig dit. Gårdagens träning var bara 20 min promenad så måste ta igen det idag, därav tvinga mig själv till spinningen. Får se om jag slänger in lite styrketräning efter det..beror på hur död jag är. Om knät gör ont får jag helt enkelt ta det lungt.

Spinning it is..

Tyck till!

