Spin it out

Spinningen i förmiddags gick bra fast jag hade ont i knät, när man väl värmt upp så var det bara att köra på. Härligt att träna men tyckte inte om ledaren, jag är petig med vilka spinningledare jag gillar..haha finns inte så många :p

Imorgon hade jag gärna gått på jympa men känns lite opassande med knät, dessutom har dom tagit bort lunchpasset på lördagar – så sjukt dåligt och jag blir så irriterad!!!! Den enda jympapasset går vid 10 – nej tack. Men hittade ett skivstångspass vid 14.45-15.45 med en ledare vars pass jag aldrig gått på, men hon har många pass så hoppas att hon är duktig. Älskar skivstång!

Annars idag så tog vi en tur till stan för att kolla skor, smycken och tärnklänningar till bröllopet. Ingen jackpot men ägaren av bröllopsbutiken är så rolig så vi hade iaf en kul stund innan vi gick vidare till Kicks för att kolla in om det fanns något kul.

Hade en telefonintervju på ett jobb också när jag kom hem från träningen, ett handläggarjobb med en del kundkontakt som är fram till 29 juni. Är tveksam då tjänsten är rätt hård och lönen är under det jag egentligen vill acceptera MEN det är ett jobb och är det skit får jag väl helt enkelt sluta. Saken är den att jag sökt några jobb som jag vill ha mer än denna tjänst..och accepterar jag denna tjänst börjar jag 1 februari och innan dess har jag inte fått svar från de andra. Klurigt..

 

Tyck till!

