Dagens träning

Precis hemkommen från träning på friskis och en runda förbi affären..jag fastnade i soffan! Haha som vanligt!

Dagens träning blev 20 minuter uppvärmning med 10 min cykling och 10 min intervaller på löpbandet, följt av 60 minuter Skivstång. Var som sagt en ny ledare vars pass jag aldrig varit på och hon var duktig, inte liiika bra musik som det passet jag brukar gå på men bra övningar och jag fullkomligt skakade – haha de är bra träning.

Ikväll blir det lungt och skönt då jag är hemma, älsklingen jobbar sittning så handlade lite turkisk yoghurt (jag är beroende då de går till allt!) och dipp så jag kan dippa grönsaker..eller kanske äta hallon med turkisk yoghurt..eller kanske stekta äpplen med yoghurt. Mums mums mums!

Kram på er

One thought on “Dagens träning

Tyck till!

