Halvhängig

Har en förkylning som är jobbig, den vet liksom inte om den ska bryta ut eller inte..är snorig ibland/har ont i bihålorna och halsen känns av ibland. Men det värsta är att jag känner mig i obalans, som om hela världen snurrar och jag hänger inte med..jag är åksjuk :p

Hoppas att förkylningen inte bryter ut, jag är inte sjuk särskilt ofta men när jag blir förkyld burkar den hålla i sig i ett gäng veckor. Vanligtvis brukar jag vara förkyld januari-mars så hoppas jag slipper det iår! Håll tummarna för mig.

Här hemma har vi en lugn dag, bosatta i soffan och utanför fönstret så snöar det för fullt. Nackdelen är att det smälter undan typ samtidigt som det hamnar på marken. Supertråkigt så man känner ju knappast för att ge sig ut..nej tack.

Drömmer mig bort till sommar och sol, för ett år sedan var vi i Thailand och det vore bra gött att åka tillbaka ju nu!

Planerar smekmånad..den här stranden på Maldiverna would be awesome!

4 thoughts on “Halvhängig

    1. Kollar resmål inför smekmånaden, finns ju en del att välja på så gäller att lista ut vart vi vill åka 🙂 Men i sommar blir det en charter någonstans, tyg Grekland. Men vill åka nuuu.. 🙂

Tyck till!

